freedasliv

Alla inlägg under november 2014

Av freedasliv - 6 november 2014 12:16

Kände bara att det var så passande i dessa tider. haha. 

Av freedasliv - 4 november 2014 22:30

Om blickar kunde hålla om en. Det hade varit något. Hundra kilometer hem. Hand i hand, fast vi inte får varann. Jag kanske borde sluta men jag gillar att flumma ibland. 

Vet inte vart jag ska börja, så slänger in lite bilder istället. En del saker fångar man på bild. Andra sparar man bara där inne. 


 

Lindis med goskillarna Andreas och Emil. Kan inte sluta med något annat än bodyshots..


 

Manda på Alice releaseparty. Fett.


Helg hemma. Prommis med mamma och pappa. Galet härligt.  


En av de där braiga kvällarna. Manda stryper nästan Felicia av glädje.


 

Adrian Lux-kvällen. Staden äger oss ikväll.

 

 

Chokladbollar och Anatomi i mitt hjärta. Många fina pluggdagar.


 

I taket, i tornet, i det rosa slottet, Snerikes Nation, improteater. En fristad med knäppa och härliga människor.


 

Fika är ett av det bästa. Hon är en av de bästa.


 

Jag fick låna spartas hjälm. Happyhappy.


 

Jocke och Maria. Såg knappt att det var de..eller vem som var vem.


 

FadderTackFesten var en succé. 


"Nej det är sant, jag ska gifta mig"

 

  

Jag och min fru. Vi hamna fel men fann så rätt. Vi dansar och du har så mjuka läppar!


Ovido - Quiz & Flashcards