freedasliv

Alla inlägg under maj 2015

Av freedasliv - 13 maj 2015 12:01

Tänkte bara meddela att livet rullar på med en jävla massa skoj. Någon klarad tenta här. Någon failad tenta där. Sånt som händer men nya tag. En lyckad valborg avslutad med bästa i ösregn. En avklarad praktik och kan andas ut lite fast det var superkul. Måste öva på att gå upp tidigt inför sommarn..haha nä tar det då. Jag börjar fatta att jag valt typ världens bästa yrke!!


Såg Maggio i torsdags och var typ överlycklig för att det var hon och för att jag fick hänga med en massa underbara människor samtidigt. Fredag var det lite shopping i Sthlm och jag hjälpte Emil hitta en RÅsnygg jeansjacka. Nu matchar vi nästan töntigt mycket. Men vill vara tönt med honom så det är lugnt. På kvällen såg ett litet gäng tillsammans på Sofies föreställning. Skoj. Lördagen var det invigning av altan på nanas önskan med hamburgare och rosé. Sedan intog vi trädgården. Brabra och bra. Nu är det slutspöört av terminen och jag försöker njuta. Ska till Nortan och hälsa på familjen imorgon.. ba lite nervös(!) Blir såå kul. Nu måste jag plugga. 


Fortsätt simma! Pusssssss

Ovido - Quiz & Flashcards