freedasliv

Direktlänk till inlägg 2 mars 2015

Time flies

Av freedasliv - 2 mars 2015 22:36

Jag hade värsta skrivfeeling men nu när jag tog upp datorn så ba försvann den.. har kanske varit förmycket snuskflum på sångrepet jag var på hemma hos Jens tidigare så hjärnan är helt knäpp. Vi spårade verkligen med mumintrollen i en riktigt snuskig version. KUL.


Spexrepandet går bra. Det är intensivt och mycket men oftast känns det bara bra ändå. Det är så roligt när en börja se hur något bra sakta men säkert, succesivt börjar växa sig fram. I dag "sjöng" jag min låt. Det är med "" eftersom jag egentligen pratsjunger och predikar om kommunismen. Spännande. 


Men du, time flies..  Allt möjligt händer. Galet grym helg hemma i Stockholm. Biljard med popagänget, försenad inflyttningsfest hos Josefina, brunch hemma med fia(som sov över), ullis och familjen, och avslutningsvis en myspys fika med Sofie. Tankat kärlek.


Damsittningen med gudinnatema förra helgen var inte dålig den heller. Fick se lite naket så jag var nöjd. Snygga var vi. Glada(i hatten) var vi och kvällen vart fab. Vi ska satsa på att införa herrsittning på hösten och detta kan bli en asm tradition. 


Jag och Amanda snacka om att det äntligen känns som om vi har fått lite sammanhållning på riktigt i klassen. Det känns bra. Försöker spontanhänga, vilket kan innebära allt från slira över till spermlands fredagkväll i jeans bil, till att diskutera uppgifter på BMC under lunchen. 


Ska träffa mannen på torsdag. Då blir det nästan en vecka sen sist. Lite ovanligt. Men kanske bra också. Det där med att skynda långsamt känns framför allt som ett bläuttryck i klass med "det är en dag i morgon också" men också assvårt.. så jag går på något annat istället, min pålitliga(?) magkänsla får låta detta bära eller brista. Jag försöker att inte krångla till det allt för mycket trots att jag verkar dra mig till det som är krångligt. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av freedasliv - 8 augusti 2016 15:02

Hej. Jag unnar mig lycka. Jag kanske är en sån där äckligt positiv person som personer som älskar att vältra sig i negativitet hatar. Klart jag klagar, suckar och inte skrattar konstant. Men jag har insett vad min lycka är. Här och nu. Med alla er so...

Av freedasliv - 8 mars 2016 16:44

Ville bara säga att jag är impad på hur många starka, grymma och underbara kvinnor det finns och hur många av de som finns omkring mig och som dessutom är mina härliga vänner. Puss på er ni är bäst och så jävla snygga. Vi fortsätter kampen osv. ...

Av freedasliv - 1 mars 2016 15:50

Hola alla människor! Yes jag lever som aldrig förr men tyvärr inte bloggen så mycket. Därför kände jag för att bara glittra över lite av mitt liv på bloggen så den inte dör ut helt. Jag vet att du tycker om det så mycket mormor.  Tiden är konstig...

Av freedasliv - 3 november 2015 15:09

Heeeeey där ute i höstens friska vindar!   Har lite svårt att slita mig från Emils gosiga säng och från serietittande. Idag har jag typ inte gjort något annat än det plus ägt på quizcampen(läs hurrade högt när jag fick min första vinst av typ 7 m...

Av freedasliv - 27 oktober 2015 19:10


Livet leker. Just nu är jag superförkyld vilket är ganska irriterande då jag är sjukt rastlös och inte ens kan cykla till skolan utan att få andnöd. Inte kan jag spela basket eller hänga på campus heller. Prutt. Satsar på att bli frisk till torsdagsi...

Ovido - Quiz & Flashcards