freedasliv

Direktlänk till inlägg 6 september 2013

Kris men ingen kris

Av freedasliv - 6 september 2013 17:33

En tupplur senare och jag är..fortfararande trött. En lång vecka och mycket som händer. Det har varit kris på jobbet och vi har haft rektorn på besök som tagit (åthelvete) konstiga beslut. Men vi måste bara gilla läget så.. nu går vi mot ljusare dagar(hoppas vi) Men detta har satt igång ett jäkla snack. Hade en riktig skitsnackarkväll med både gamla och nya ansikten från jobbet i veckan. God mat. God öl. Bra människor och det var faktiskt riktigt trevligt trots jobbsnack. Ska göras om!


Onsdagen tillägnas priset för veckans bästa #yolo #nuförändrasallt #motnyaäventyr - dagen. Mer avslöjar jag inte nu, för de är påväg!!! Linda. jag. nana. Josefina + landet = nu och hela helgen = SKÖNT


see ya


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av freedasliv - 8 augusti 2016 15:02

Hej. Jag unnar mig lycka. Jag kanske är en sån där äckligt positiv person som personer som älskar att vältra sig i negativitet hatar. Klart jag klagar, suckar och inte skrattar konstant. Men jag har insett vad min lycka är. Här och nu. Med alla er so...

Av freedasliv - 8 mars 2016 16:44

Ville bara säga att jag är impad på hur många starka, grymma och underbara kvinnor det finns och hur många av de som finns omkring mig och som dessutom är mina härliga vänner. Puss på er ni är bäst och så jävla snygga. Vi fortsätter kampen osv. ...

Av freedasliv - 1 mars 2016 15:50

Hola alla människor! Yes jag lever som aldrig förr men tyvärr inte bloggen så mycket. Därför kände jag för att bara glittra över lite av mitt liv på bloggen så den inte dör ut helt. Jag vet att du tycker om det så mycket mormor.  Tiden är konstig...

Av freedasliv - 3 november 2015 15:09

Heeeeey där ute i höstens friska vindar!   Har lite svårt att slita mig från Emils gosiga säng och från serietittande. Idag har jag typ inte gjort något annat än det plus ägt på quizcampen(läs hurrade högt när jag fick min första vinst av typ 7 m...

Av freedasliv - 27 oktober 2015 19:10


Livet leker. Just nu är jag superförkyld vilket är ganska irriterande då jag är sjukt rastlös och inte ens kan cykla till skolan utan att få andnöd. Inte kan jag spela basket eller hänga på campus heller. Prutt. Satsar på att bli frisk till torsdagsi...

Ovido - Quiz & Flashcards